fredag 1 juni 2012

Ny praktikant

Nu är det dags igen. Jag söker en ny praktikant till hösten. Du kommer att få vara med på allt från skissarbete och planering till locationletning och fotografering tillsammans med mig och min assistent Emelie. Det är heltid, ibland konstiga tider och stressigt men nästan alltid väldigt roligt. Känner du att det är något för dig så skicka ett mail till lotta@lottaagaton.se. (Du bör vara Stockholmsbaserad).

I'm looking for a new intern for this fall, you need to be Stockholmbased and speak swedish. Please send an email to lotta@lottaagaton.se if you are interested.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Är det en betald praktik?

annaleena karlsson sa...

Låter som den bästaste platsen på jorden att lära sig allt när det gäller stylistyrket. Hade jag bott i Stockholm så..

Annaleena xx

Annika sa...

Det låter verkligen kanonkul! Hade jag varit hemma i höst hade jag kunnat tänka mig att söka!

Sofia sa...

Åh så roligt! Det hade jag verkligen velat söka! Men flyttade från Stockholm förra året... Tack för en bra blogg!