torsdag 15 december 2011

Välkomna!

17 kommentarer:

Daniel sa...

Hej, Ska med nöje besöka din shop!! Lycka till!!

Daniella Witte sa...

Lycka till från Skåne!

christel sa...

Lycka till!! Ser jätteläckert ut o tickar igång ett behov....har du tänkt starta e-shop så vi lantisar som inte kommer till den stora staden så ofta kan få stilla vår hunger?

Anonym sa...

Om det inte vore för att jag bor i Luleå så hade jag besökt din shop idag...blir det någon webb shop? Önskar dig Stort lycka till! /Nina

Anonym sa...

Very many congratulations Lotta! And please can we have a web shop soon?!?!? Sxx

nejnas sa...

Grattis till din nya shop! Skall besöka den på mitt nästa Sthlm besök! Hurraa!

Blogg by Maliin Stoor sa...

Underbart fint!
Härliga miljöer och produkter - som jag väntat och lite bättre ändå!!

Duktiga du!!!
Lyckat till!!


Maliin

Blogg by Maliin Stoor sa...

Underbart fint!
Härliga miljöer och produkter - som jag väntat och lite bättre ändå!!

Duktiga du!!!
Lyckat till!!


Maliin

Madelene på Dreams of Molly sa...

Kanon! Super! Fantastiskt! Där tog mina superlativ slut, men stort lycka till. Ser fram emot webbshopen...Eller inte. Det kommer bli en dyr historia för mig, är jag rädd.

Madelene
www.dreamsofmolly.se

@my casa sa...

Det var verkligen lika fint som man föreställt
sig och vilka favorit produkter du hade, nu har
även jag dem hemma @my casa.

Lycka till - en fantastiskt fin butik - där kommer
jag tillbringa många torsdagar framöver...

Kram åsa

Maria Riazzoli sa...

Lajk på den!

Marie R sa...

Fin, finare. finast helt enkelt en
A-shoppingupplevelse.
De ljuvligt fina kastrullerna står framme i mitt kök som utsökta ögongodisar.
Lycka till med din grymt fina shop.
Vi ses snart igen.....

Interior Junkie sa...

Congrats! I really can't wait for the web shop

Cez sa...

Congrats !!!! can't wait to visit the shop!!!!

Pella sa...

.........kärlek!!!

M sa...

Fantastiskt!

Anonym sa...

Blir det inte någon webbshop?!?!