fredag 16 december 2011

T A C K !

T A C K alla ni som kom till butiken igår, vi är överväldigade och lite i chock över responsen. Det var kaotiskt emellanåt så vi kommer att hålla öppet mellan klockan 11-14 på lördag som bonus till er som inte orkade stå i kassakön...och vi ska beställa en ny laddning kastruller men de kommer nog inte att hinna komma förrän i januari.
Vi har fått väldigt mycket önskemål om webshop, det är på gång, vi måste bara pusta ut en stund först...om behoven blir för stora så skicka ett mail så försöker vi självklart att hjälpa er att skicka varor ändå.
Thank you all for coming to my shop yesterday, we are completely overwhelmed by the response. I know you all want a webshop and we are working on it...meanwhile and for urgent cravings please send us an email and we will try to help you anyway!

Big hug from Lotta, Lina and Anna.

12 kommentarer:

Therese S sa...

Fan, vad jag är stolt över dig kompis. Heja!

Önskar er en välförtjänt skön fredag. Jag tittar in på lördag, måste kolla in (sladdarna på) neonbokstäverna igen. Puss!

Anniqas Huvudsaker sa...

Tessan, jag köpte ett a. Förstås! (hets hets)

Och jag är också stolt över dig Lotta och finaste butiken. Finaste!

Puss

rum för två sa...

Det var så kul att få träffa dig igår :) äälskar verkligen din butik, det blir snart ett besök igen ;) ha en fin fredag!
//annie

@my casa sa...

T A C K själv, allt var otroligt fint!

Pella sa...

Tack ska ni ha! :)
Kramar o trevlig helg på er!

Martina I sa...

Låter som en bra ide med en webshop:) Dom vita kastrullerna ser så fina ut! Vad kommer dom ifrån och vad ligger dom på i pris?
Trevlig helg!

Riikka sa...

Superfin butik! Nästa gång jag kommer till stockholm måste jag se till att det är en torsdag :) Har följt din blogg länge och det är en av mina absoluta favoriter! Webshop skulle vara kul, förutsatt att man kan beställa även från Finland :) Lycka till!

Tant Johanna sa...

Så roligt! Jag måste verkligen åka upp snart för att hälsa på er.
Haha, ja visst blir det lite kul med danskan. Inte så smickrande precis ;)
Ha en skön helg nu och fira din succé!
Kram Johanna

Blogg by Maliin Stoor sa...

Men nu tror jag Jetlegen från NY satt in - Ursäkta!!! Har ändrat i inlägget!!!
=)))

HIHI
Lätt Pinsamt Lotta Ahlvar är ju en annan trevlig Lotta

//Maliin

Fortsatt Lycka Till!!

Lina sa...

Synd att jag bor i Halmstad nu kan jag säga, hade gärna besökt din butik nu i helgen! Webbshop låter lysande! åh :) Förresten vad är detta för gummiboll från Hay? känner inte jag igen ( jag som är ett stort fan av hay)

Pella sa...

Hej Lotta!
Jag kommer förbi snart igen!
Tack för korrigeringen ang husen! Har ändrat nu. :) Kram

Jody van Bijsterveld sa...

Where can i send the email to? I love the pans and would like to noe what they cost and where i can order them. Because i can't wait for the web shop. Thank you! Jodyvanbijsterveld@me.com