tisdagen den 13:e december 2011

Lotta Agaton Shop



I övermorgon, den 15 december öppnar jag äntligen Lotta Agaton Shop. Det är en liten butik i anslutning till mitt nya kontor på Rådmansgatan 7 i Stockholm där jag kommer att sälja mina favoritmöbler och prylar. Vi kommer att ha öppet på torsdagar mellan klockan 12-20. Hurra vad roligt, välkomna!
On Thursday, December 15 I will finally open Lotta Agaton Shop in my new studio on Rådmansgatan 7 in Stockholm. I will sell all the things that I like and the shop will be open on Thursdays between the hours of 12-20. No webshop yet but we are working on it. Welcome!
Foto: Pia Ulin Grafisk profil: Therese Sennerholt

37 kommentarer:

Lau de Casalil sa...

waou the place looks really fab... and I'm sure you'll be very successfull... we feel your deep inspiring spirit here!! grattis Lotta!

f j e l l b y sa...

Grattis! :) følger med videre...

Nelleke sa...

Wow, that's nice a Lotta Agaton Shop! I would love to shop there in Stockholm. I wish you a lot of SUCCES!

Anna G. sa...

Lycka till! Ser väldigt spännande ut, ser fram emot ett besök vid nästa sverige-resa :)

live a lot sa...

Så spännande, måste snarast besöka :)

Stort lycka till och tack för härlig inspiration här på bloggen

Allt gott,

Malin

många bäckar små sa...

Lycka till med shopen! Och ja, man kan bli oerhört lycklig av att shoppa - speciellt vackra saker!
Tack för fin blogg med inspiration.
/Karin

Daniella Witte sa...

Så snyggt! Butiken andas verkligen Lotta Agaton. Lycka till på premiärdagen!! Kram Daniella

mini sa...

jaaa! i will be there! mini

Emma sa...

Åh, vad roligt! Vet inte om jag ska säga grattis till dig Lotta eller till alla oss lyckliga inredningsfantaster nu när du öppnat butik!!!

Cherry Blossom Girl sa...

*jippi*

Familjen K... sa...

det är som med Litteraturpriset...Äntligen!

Creative Living + Wabi Sabi Style sa...

Snyggt! Ser väldigt Lotta ut. Kan se hur alla prylälskare kommer att vallfärda för att shoppa garanterad trendsäkert. Kan det bli bättre?! Gratulerar till ditt nya projekt. //Lisbeth

Weronica - En mammas dag sa...

Grattis till att ha skapat den där känslan runt produkterna. Känslan att allt känns så rätt just där och då. Ibland blir det inte lika bra när man tar hem en sak som liksom rycks ut ur sitt sammanhang, men man kan naturligtvis inte låta bli så fint som ni har gjort :) Jag ser fram emot webbutik också! Varmt lycka till!

Anonym sa...

Åh..vad spännande.Får snart bli ett besök i Storstan. Lycka Till!

// Jenny

Therese S sa...

Way to go! Underbart att du har modet. Många tänker tanken men vågar aldrig hoppa. Butiken är så fin. Stort grattis min vän.

The House sa...

Åhh vad härligt. jag kommer definitivt att komma förbi/Frida

Interior Junkie sa...

This looks great! I can't wait for the web shop

Lotta Agaton sa...

Tusen tack för alla hurrarop!

Thank you for all your kind words, I hope to meet you all in the shop soon!

Pella sa...

Ser suuuperfint ut! Som väntat! :)
Ses snart! Kram

Sandra Nolgren sa...

Wow vad roligt! Kommer absolut titta förbi.

@my casa sa...

Ser helt fantastiskt ut, kommer så fort jag
bara kan.

Skumpa och Spaljé sa...

Hej Lotta, lycka till, om man kommer upp i januari du har inte öppet på onsdagar då, skulle gärna vilja besöka din shop.

Helena.

Tina H sa...

Jag kommer förbi om jag hinner efter jobb och tar i så fall med Petra Bindel om hon nu inte måste hasta till Malmö. Spännande!

Lotta Agaton sa...

Välkomna!!!
Helena, vi kommer officiellt bara att ha öppet på torsdagar men hör av dig innan du kommer, om vi inte är på plåtning får du självklart komma en onsdag.

Lxx

MOKKASIN sa...

Hurra fint du har gjort! Å så kul.
Varmt lycka till!

Anonym sa...

Fin butikk!! Hvor kommer det svart bordet fra? Enkelt og pent!!

Lotta Agaton sa...

Det svarta bordet tillverkar vi själva på beställning och lackar i en helmatt flygplansfärg.

Lxx

gudy herder sa...

You are giving me a good reason to take soon a flight from Barcelona to Stockholm! Congrats, looks terrific!!

Pella sa...

Bästa Lotta (o Lina o Anna)!
Tack för förhandstitten idag! Jag är sååå galet nöjd med mina julklappsinköp - till mig själv! :) Ses imorrn igen minsann! Kram

Pethra etc sa...

Åhh, jag måste nog ner till Stockholm någon torsdag framöver. Shopen ser helt fantastisk ut! Sedan hoppas jag på en webshop, skulle vara perfekt!

vosges paris sa...

It looks very promising ! Good luck ;)

nook elin sa...

Spännande! Kanske kommer förbi en sväng i morgon då! :)

Amileaks sa...

Tjusigt!

Bor i Malmö, men kommer givetvis att svänga förbi när jag är i STHLM. Lycka till!

Ami/Amileaks

M sa...

Superfint!

Miss B. sa...

Congrats! Maskes m want to hop on a plane for a visit:)

Giovanna sa...

B E A U T I F U L !!

congratulations!

waiting for the shop online!

G

Mike sa...

Truly beautiful