lördag 26 november 2011

Weekend!




Via: Bliss, Tumblr, Pinterest.

4 kommentarer:

Jacob Hertzell sa...

Are those legs really ok?

Weaimforhighspeed sa...

Benen är ju verkligen inte okej.

Förvånad sa...

Hur kan man lägga ut den bilden på de benen?? Blir verkligen verkligen superbesviken på att du lägger ut något sådant. :¨( förklara gärna!

Lotta Agaton sa...

Jag är så trött på kroppsfixeringen. Jag bryr mig inte om någon är för tjock eller för smal så länge personen mår bra, för mig är det här ett par glada ben som ska hoppa. Min dotter är så här smal fast hon äter som en häst och får hela tiden höra att hon är för smal, för mig är det galet och precis lika jobbigt som att vara överviktig. Alla har olika anlag och att anta att benen på bilden tillhör en sjuk person är för mig dömande och ett tecken på hur kroppsfixerat samhället är idag. Att grundlöst anklaga någon för att vara sjuk eller ful är inte ok.