söndag 3 april 2011

Love


I love this studio that belongs to danish artist Tenka Gammelgaard.

6 kommentarer:

sigrun sa...

Me love too...herlig!
Klem Sigrun fra Skrinet mitt:o)

PatchworkPassionista sa...

JA, man kan ikke andet end beundre den dejlige Tenka :o)
Fantastisk arbejdsrum hun har der. SÅ inspirerende.
God søndag aften til dig :o)
Kærligst,
Tine

Marlene J sa...

Fantastiskt!

Får jag ställa en fråga om den numera klassiska bilden från ditt vardagsrum? Jag förstår att du fått många redan, men om du vill skulle jag bli jätteglad om du berättade var de härliga runda vaserna på vardagsrumsbordet kommer ifrån? De är verkligen fina!

http://www.agentbauer.com/stylists/lottaagaton/interiors/22508-lotta_agaton_030fix.html

Kram!

Lotta Agaton sa...

Hej Marlene. Jag har två sorters vaser på bordet, båda är i gummi, de vasformade kommer från Nordiska Galleriet, jag tror att det är Menu. Gummikrukorna köpte jag på "gamla" Room för många år sen.

Lxx

Therese S sa...

Underbar, personlig och kreativ. Fint!

Lotta Agaton sa...

Roligt att ni också gillar den! ♡