måndag 28 mars 2011

Mondaytreat




Pics via: Pinterest, Living Divani, Pia Ulin.

5 kommentarer:

Maria sa...

Hej!

Jag älskar din blogg och din fantastiska känsla för inredning. Jag undrar om jag kan få fråga om några tavlor, var de kommer ifrån, som jag såg hemma hos dig i det här gamla inlägget: http://lottaagaton.blogspot.com/2009/11/home-sweet-home.html

- Tavlan med bokstäver huller om buller på tavellisten.
- Den lilla svarta tavlan med vit text snett till vänster ovanför.
- De små boxarna med text nere till höger på samma tavellist.

Och slutligen, tavlan med äpple och päron ovanför sängen.

Skulle bli så glad för svar!
Kram Maria

Konfettiform sa...

Fin mandagsinspirasjon :)

Maria sa...

Hej! Äpple/päron-tavlan har jag hittat själv nu, tack ändå. :)

Lotta Agaton sa...

Hej Maria!

Äppeltavlan är som du säkert fick reda på Enzo Mari för Danese, tavlan med bokstäverna i form av ett huvud har jag köpt på Konstfacks julmarknad för ett par år sen och vet tyvärr inte vem som gjort, den svarta tavlan med vit text är en tidig Therese Sennerholt och de små boxarna är vykort jag köpt i Tokyo för massa år sen och ramat in. Lxx

Maria sa...

Jättetack för svaret! Kram!