fredag 25 februari 2011

Nytt på bloggen!

Häromdagen plåtade jag och Pia Ulin ett jobb till min blogg!
Vi fick en avbokning på ett reklamjobb och ingen tidning hann komma upp med ett jobb till den dagen så vi bestämde oss för att plåta något eget precis som vi ville. Jag har aldrig gjort ett jobb specifikt till bloggen tidigare men eftersom jag har cirka 70.000 besök i månaden och bilderna kommer ut direkt (när det inte finns trycktider som på en tidning) känns det nytt och spännande. Jag har plockat ut alla mina nya möbelfavoriter och Pia har tagit fantastiskt fina bilder, här kommer en teaser. Hela jobbet kommer ni att få se på bloggen nästa vecka. Borden på bilden är prototyper ritade av Claesson Koivisto Rune för Asplund och de fantastiska skålarna som är matta på utsidan och blanka inuti, kommer också de från Asplund. Trevlig helg!
The other day Pia Ulin and I photographed a job for my blog. We received a cancellation on an advertising job and no magazine could come up with a job for that day so we decided to shoot our own job just the way we wanted. Since I have about 70.000 visits a month and there is no presstime on blogs it feels up to date, new and exciting. I have picked out my favorite new furnitures all photographed by Pia, here is a teaser. The entire job will be launched on my blog next week. The tables are prototypes designed by Claesson Koivisto Rune for Asplund and the fab plates comes from Asplund too.
Happy weekend!

15 kommentarer:

Anniqa sa...

gilla!

Kristina sa...

Precis, Gilla!

Konfettiform sa...

What a treat! :))

Daniella Witte sa...

Spännande och unikt!
Jag ser verkligen fram emot att få se ert jobb:)

Ha det bra!

Hem sa...

70 000! wow det är mycket det:) Kul!
Och kul också med blogg jobbet, ha en trevlig helg!

AnnaleenaXX

Weronica - En mammas dag sa...

Det skall bli väldigt roligt att se resultatet! Skoj med något som blir bloggunikt.

kråke sa...

mmmm...enkelt och vilsamt:)) Ser fram emot hela visningen:))

Trevlig helg..

kram kråke

Therese S sa...

Lysande!!!! Heja er! Ser fram emot att se alla bilder.

Anonym sa...

Nice, det ser vi framemot!! Bästa duon i stan
har varit igång!!

// Ica

Bodil sa...

Spännande! Jag ser mycket fram emot resultatet!

Emelie sa...

Grymt, både besökantalet och bloggjobbet :) Ha en skön helg!

Anna G. sa...

Snyggt! Ser fram emot att se resten nästa vecka!

Erica sa...

Åh så lyxigt!! Tack för att du skämmer bort oss :-)

Lotta Agaton sa...

Tack för alla hejarop. Nu ligger jobbet uppe hoppas att ni tycker om det!
Kram,
L

Lokal 54 sa...

Supersnyggt! det lägger jag ut på vår blogg också!