torsdag 10 februari 2011

Millibar Soft Lounge

Förra veckan var det Stockholm Fashionweek, jag gick på rätt många visningar och inspirerades av textilierna och materialen på catwalken. Därför blev jag extra glad när jag såg Anya Sebtons stol Millibar från Lammhults i nya "kläder", fin modekänsla med det ruffa tyget och den lite pösiga sittdynan mot den strama stolen.
Last week at Stockholm Fashion Week, I went on quite a few shows and was inspired by the fabrics and materials on the catwalk. Therefore, I was happy when I saw Anya Sebtons classic chair Millibar from Lammhults in new "clothes", I really like the fashionfeel with the rough yet soft cushion against the tight seat.

3 kommentarer:

Charlotte Bladh sa...

Gillar också denna. Påminner om en annan som kom förra året och som jag för mitt liv inte kommer i håg vad den heter. Nåja, strunt i det...

Charlotte Bladh sa...

Gillar också denna. Påminner om en annan som kom förra året och som jag för mitt liv inte kommer i håg vad den heter. Nåja, strunt i det...

Charlotte Bladh sa...

Gillar också denna. Påminner om en annan som kom förra året och som jag för mitt liv inte kommer i håg vad den heter. Nåja, strunt i det...