tisdag 12 oktober 2010

Leftovers






Ibland när man gör jobb så är det de överblivna bilderna som är de vackraste. Här är några leftovers från jobbet till Elle Interiör som jag och Pia Ulin gjorde i den fantastiska Kungsholmenlägenheten jag visade på bloggen förra veckan.
Sometimes when you do a photoshoot, it's the leftover pictures that are the most beautiful. Here are some extras from the Elle Interiörshoot that I did together with Pia Ulin in the fantastic Kungsholmenapartment I published om my blog last week.

9 kommentarer:

Emelie Wååg sa...

Grymt fina bilder! Ha en underbar dag. /Emelie

superfint sa...

Utrolig fine bilder! :) Her kunne jeg gjerne bodd. Liker bloggen din! Har lagt deg til på Bloglovin´.

Anonym sa...

Väldigt inspirerande hem, du är grym!! Som vanligt! // Ulrica

nordcopenhagen sa...

Der er kun en ting at sige; ej, hvor er det FANTASTISK!

Anna M sa...

kom hem till mig och gör om ALLT närsomhelst! Anna x

MY sa...

sjukt fint!

tänkte höra om du vet var man får tag på sängkläderna? är på jakt efter något grå/svart gärna i linne.

C-More Interieuradvies sa...

WOW! I love your work!!! Iris

Indra sa...

Hej, råkade av en slump googla in på din sida. Jag fick hem den där Elle tidningen för några veckor sedan...och jag har ALDRIG tittat så många gånger i en tidning på samma bilder som när jag såg det här reportaget. Det var JÄTTEfina bilder och ett otroligt inspirerande hem.
Kommer garanterat fortsätta följa den här bloggen. Nu måste jag skumma igenom hela bloggen lika KUL! kramilikram

Matt Cipov sa...

Wow!! That is my Gnatcatcher drawing print. A friend of mine saw it in your photoshoot! When does this issue of Elle hit the news stand?

This is quite lovely!!