fredag 11 juni 2010

Trevlig helg!

Via: Ffffound.

6 kommentarer:

Madelene sa...

Vilken otroligt inspirerande blogg! Kan jag följa dig på We Heart It?

emma @ 50 danska kvadrat sa...

Hej Lotta!
Gillar verkligen din blogg! Mycket fina och inspirerande bilder! Du har rätt många "anonyma" bilder som man undrar var dom kommer ifrån dock, skulle vara bra med lite fler länkar :)När man ser något man tycker om vill man ju gärna veta...

Lotta Agaton sa...

Hej Madelene, vad innebär det att följa på We heart it?
Lxx

Emma, jag vet att det när jag kör "collage" ofta saknas ref. det är för att jag gör dem på "moodboardbilder" jag sparat som referens till jobb jag gör och då inte alltid spar ner var de kommer ifrån. Du får gärna maila och fråga när det är något du saknar så kan jag försöka leta rätt på info.

Lxx

Lotta Agaton sa...

...Vad väldigt riligt att ni gillar min blogg! Tack!

Madelene sa...

Jag tänkte om du har en sida upplagd på We heart it, motsvarande denna: http://weheartit.com/madelene_a

Där alla bilder som du gillar samlas (alla som du markerat med I ♥ IT). Isåfall kan andra personer följa din weheartit-sida och se vilka dina favoritbilder är.

Lotta Agaton sa...

Aha...nej jag har ingen sådan tyvärr men lägger ju upp det jag gillar här.
Lottaxx