måndag 22 februari 2010

Ny soffa

I morse kom min nya soffa "Frank" från B&B Italia. Hurra.

6 kommentarer:

pudelflicka sa...

Snygg! En av mina favoriter också!

Anonym sa...

Definitivt en utav de snyggaste sofforna! Själv står jag i valet och kvalet mellan den och Tufty Time.

Vore kul att se bild på "din" soffa, vilken komposition du har valt.

Hemmarikets Charlotte sa...

Jättesnygg. Jag vill ha en Eilersen av enklaste modell. Med dunplymåer.

Annika sa...

Jag gillar de smäckra benen. Ja, hela soffan är ursnygg!

Hanna sa...

Super snygg!
/Hanna

NORDISKA RUM sa...

Så fin! Har just beställt "Charles" 270-soffa plus Day-bed i ett nytt naturfärgat tyg till mina kunder i ett inredningsprojekt. Kommer att bli SÅ snyggt! Älskar den luftiga & stilrena känslan.

Har du den i grått? Om jag inte minns fel så har du mycket vitt i vardagsrummet, betyder det att du gör om en del? Det vill vi isåfall hemskt gärna se på bild såsmåningom... :)

Mvh Annica