fredag 29 januari 2010

Gertrude

På Norrmalmstorg i Stockholm bakom inplastad fasad håller just nu Gertrude home, bed & bath på att växa fram. Det är en butik i två plan på 900 kvm som kommer att sälja bädd och badtextil, tapeter, möbler och annat till hemmet i en härlig blandning. Min kille Fredrik och hans kollegor på Code Conceptdesign ritar butiken och jag hjälper till lite med prylsortimentet och skyltningen.
Förra veckan gjorde jag och fotografen Henrik Bonnevier den här bilden inne på bygget som ett smakprov på vad som komma skall. Gertrude öppnar den 11 mars. Välkomna!

5 kommentarer:

Anonym sa...

P.s från Rosie vad fin bild ser jätte mysigt ut.

Malin sa...

Låter väldigt lovande.

Therese sa...

Det kommer att bli grymt bra!

Flipper sa...

Va kul, ser fantastiskt ut!

FÖLJ MIN BLOGG sa...

Jäklar vad jag ser fram emot den öppningen! Kul! Det "smakprovet" gjorde att man vill hänga på låset!

Mvh Annica