onsdag 14 oktober 2009

Hurra!


Idag har jag haft min blogg igång i en månad, tack alla ni som läser den, stöttar och hejar på.
Jag tycker att det är otroligt roligt och inspirerande att få dela med mig av det som snurrar i mitt huvud och är så glad att ni vill dela det med mig. Kom gärna med synpunkter och önskemål på vad ni ser och vad ni vill se på bloggen.
Tårtan är en del av ett mönstret från illustratören Cassandra Rhodins tapet "Cake" för Your Wallpaper.

PS. Dagen till ära har jag fått in min logga på bloggen. Det är min fina vän och duktiga kollega Therese Sennerholt som gjort logotypen. Tack Tessan!

7 kommentarer:

Saša sa...

ja må hon leeeevaaaa...
Grattis!
KRAAAM!

Anonym sa...

Grattis, grattis! Det är väldigt inspirerande med din blogg, jag läser varje dag!

Hälsning; Imke

Anonym sa...

Jag är beroende av din blogg. Jag skulle vilja säga att jag missbrukar din blogg. Du är sådär som jag skulle vilja vara.
Fortsätt för bövelen...och lycka till. H

Karin sa...

Jag tycker JÄTTE mycket om den PRECIS som den är!

Joanna sa...

Håller med de andra!
Grattis & fortsätt blogga, du är superduktig och inspirerande!

/Joanna

Lotta Agaton sa...

Tack fina gulliga ni!

Therese sa...

Hurra och skål min bästa vän!